به گزارش روابط عمومی شهردای منطقه۹؛ در این نشست هم اندیشی، ضمن مرور چالش‌ها و موانع اجرایی، راهکارهای عملیاتی جهت تسریع در پاسخگویی به کاهش پیام‎های پرتکرار از جمله رفع نقاط آبگیر با افزایش دقت رسیدگی و بهبود هماهنگی بین واحدهای اجرایی به منظور ارتقاء رضایت‌مندی شهروندی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای بهبود عملکرد سامانه۱۳۷ اتخاذ شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *